Vocht zit er altijd wel een beetje in de kaasverpakking, maar als er schimmel opzit voor de uiterste houdbaarheidsdatum, zou ik hem terugbrengen, mogelijk dat de verpakking dan niet helemaal vacuum is geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Dan is je koelkast waarschijnlijk niet koud genoeg. De ideale temperatuur van koelkasten is tussen de 4 en 7 graden. Bij de meeste mensen staat hij te hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schimmel zit in principe gewoon overal in je omgeving. Hoewel je kaas vacuum verpakt is, gebeurt dit niet steriel. Het vocht komt gewoon uit de kaas.