Wat is nou eigenlijk het verschil tussen mayonaise en fritessaus?

Laatst at ik een hamburger, en normaal doe ik daar ketchup op. Maar dat was er niet, dus wilde ik mayonaise. Dus ik pak blijkbaar een fles fritessaus. Word me gevraagd waarom ik fritessaus op mijn burger doe. Dus ik van: wat is dan het verschilles tussen fritessaus en mayo, want ik proef geen verschil.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Vooral de hoeveelheid vet, maar ook de ingrediënten en de bereidingswijzde. Mayonaise is een resultaat van het mengen van olie, mosterd, eiwit en azijn. Fritessaus is een chemisch ietsje...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voornamelijk de hoeveelheid olie die er in zit. Fritessaus bevat minder en is dus ook gezonder.