Weet iemand gezonde snack's die heel makkelijk te maken zijn of zelf kant en klaar te koop zijn in de winkel.

IK ben Op zoek naar meerde lekkere snacks die niet slecht zijn voor de lijn. Meestal eet ontbijtkoek, rijstwafel of een stuk fruit als snack. Maar dit wordt nu wel erg saai dus ik zoek iets zodat ik wat meer kan variëren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Kimath
12 jaar geleden
ontbijtkoek is best veel suiker volgens mij, dus beter niet te veel eten.

Het beste antwoord

Appels, bananen, sinaasappels, druiven, eigenlijk zijn alle soorten fruit prima om als gezonde snack te eten.

Op onderstaande link staan er nog meer.

Toegevoegd na 41 seconden:
http://www.afvallen-weblog.nl/gezonde-snacks-wat-kun-je-eten-als-gezond-tussendoortje/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ en radijsjes, schaaltje doperwtjes of wortels zijn ook lekker. Vooral de radijsjes zijn soms zo lekker pittig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gezonde aan een appel is dat er eigenlijk niks inzit (geen calorieën, maar ook geen vieze mientjes en zo) terwijl het wel je trek stilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hat de site al gezien maar je kunt er wel veel lekkere dingetjes uit halen.

Andere antwoorden (9)

Wat dacht je van een fruitreep/mueslireep?
Of yoghurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
snack komkommertjes, cherrytomaatjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Broodje gezond
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Met al die ham, kaas, boter en vaal nog mayonaise erop? Weinig gezonds aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar er zit toch sla op, dat compenseert toch alles? ;)
MissBiggie
12 jaar geleden
LOL
Groente chips

daar kan je zoeteaardappels voorgebruiken
of rauwe bietjes
courgette

Snijd de groente in dunne plakken. Verhit het frituurvet tot 180 ºC. Frituur de groente per soort met niet teveel tegelijk in de hete olie lekker knapperig. Laat ze goed uitlekken op keukenpapier en bestrooi ze met wat zout, selderijzout of kruidenzout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Vraag het me idd af ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het goed doet en de olie niet te heet laat worden; geen probleem :)
MissBiggie
12 jaar geleden
Olie moet wel heet zijn anders zuigen die chips zich vol ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frituur is niet per definitie slecht. Als je op de juiste wijze frituurt, kan het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te heet = schroeiende olie :P smerig en niet gezond
Japanse zoutjes, mini crackertje met Slankie smeerkaas, stukje komkommer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een wrap maken?
Met plakje zalm, rucola sla, en kruidenkaas. Maakt me moeder altijd is echt lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zalm, kruidenkaas en de wrap zijn niet goed voor je als je weinig calorieen wilt nuttigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezond hoeft niet per se weinig calorieën te zijn. Hangt er maar net vanaf hoeveel je de rest van de dag binnen krijgt. Tenslotte hebben we wel een zekere hoeveelheid nodig!
waterijsje ( eventueel zelfgemaakt )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoute pepsels, tortillachips, popcorn (kant en klaar of zelf gemaakt).

Toegevoegd na 11 uur:
Rauwkost en / of blokjes magere kaas met een dipsaus van magere yoghurt met kruiden naar smaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf div dingen geprobeerd, maar toen vond ik mijn heil in smoothies