Als het flesje begint te lekken word het tijd voor een nieuwe. Je maakt het flesje schoon met wat rijst en water. Dan goed schudden. Dat schuurt de groene aanslag eraf. Omspoelen en schoon is het!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Je moet de drinkfles alleen vervangen als ze echt versleten is,wel is het nodig de fles even met wat water en een scheutje bleekwater om te spoelen om de groene aanslag te verwijderen.
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schoonmaken ja, maar liever niet met bleekwater, dit ruikt niet lekker voor ze. Gewoon n stuk keukenpapier om de achterkant van n houten keuenlepel doen en er doorheen halen. Of met water erin even in de vriezer tot het water wat kristalachtig is. beetje laten smelten en dan flink schudden!
Snuffel
12 jaar geleden
Ik wil een plus geven aan roadrunner.
Water in een vogel kooi ??ja .water buiten ook wel maar die vogels zijn btr bestand tegen bedorven water .ja water bederft . Zelfs heel gevaarlijk ,vooral bij inademing ,(legionella ) dus niet aan de tuinslang ruiken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fremar
12 jaar geleden
waar slaat dit op?