In amerika verkopen ze fiber wafers weet iemand hoe dit in nederland heet en waar ze het hier verkopen?

het is een soort vezel koek/cracker die je moet eten een uur voor een maaltijd met veel water zodat je veel minder honger hebt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja volgens mij wel.
Kimath
12 jaar geleden
Lijkt mij behoorlijk vies, en ook niet echt gezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het gezien bij de dr Oz show en hij is een hartchirurg en heeft veel goede tips voor een gezonde leefstijl, dus ik ga er vanuit dat wat hij adviseert niet slecht voor je is. Als je weer weet hoe het heet hoor ik het graag van je. Zat te denken aan weetabix maar volgens mij is dat toch weer anders.
Kimath
12 jaar geleden
Weetabix is de bedoeling om dat in een bakje warme melk te doen, en dan op te eten als maaltijd. Smaakt niet lekker zonder suiker of honing er bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok dat dacht ik al maar ik dacht dat frizzy dat misschien bedoelde.

Het beste antwoord

De fiber wafers die ik wel eens heb gekocht in de WalMart zijn van het merk Metamucil.
Hier zitten dezelfde vezels in als in de zakjes Metamucil die je in NL gewoon bij de apotheek kunt kopen en moet aanlengen met water. Eigenlijk werken Psyllium oftewel Ispaghula vezels tegen verstopping van de darmen. Aangezien je er veel vocht bij moet drinken zwellen de vezels al enigszins op in de maag en kunnen zo voor een verzadigd gevoel zorgen.
In Amerika is Metamucil in allerlei smaken en vormen te koop. De koekjes heb ik nog nooit in NL gezien.
Je zou bij www.usfoods.nl kunnen vragen of ze het voor je willen inkopen maar dan ben je duurder uit als de zakjes van de apotheek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarom bestel je ze niet gewoon via internet bij een Amerikaanse webwinkel?