Waarom zijn er geen ovenhandschoenen voor de linkerhand. Ze verkopen ze per paar; waarom dan niet 2 verschillende? Handig voor een linkshandig iemand!

Als je een schaal uit de oven pakt met 2 handschoenen zit de linker niet. Ik pak zelden iets met een handschoen; als je moet bijspringen heb de de andere hand graaf op voorhand in een handschoen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Laatste: ik heb graag alvast een handschoen om de andere hand. (Kan Extra uitleg niet meer aanpassen).

Toegevoegd na 13 minuten:
Dat je ze kunt omdraaien weet ik ook wel, maar het staat zo lullig die omgedraaide handschoen aan de andere hand.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en je moet er natuurlijk altijd zo gewoontjes (en vooral niet lullig) uitzien als je die handschoenen 10 seconden aanhebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LoL

Het beste antwoord

Ovenhandschoenen zijn groot en er zitten geen vingers aan, alleen een duim. Als linkshandig persoon kan je dus gewoon de tweede handschoen omdraaien, dan past -ie aan je linkerhand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat er meestal geen onder en boven verschil zit in deze handschoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal? Bij ons dus wel. 1 kant soort van stof, dun, andere kant geribbeld dik rubber. Hier omdraaien betekent gewoon je hand verbranden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zeg ik toch? lees: meestal. dan zullen er van het model van jullie wel een linkse verkocht worden.