is het mogelijk om diepvriespizza te bereiden zonder een oven?

Na onze verhuizing, hebben wij geen oven meer. Wel een magnetron met grillfunctie. De afhaalpizza drukt zo op de begroting, dus vandaar deze vraag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft de magnetron ook crisp?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, dan weet ik het niet. Ik doe het altijd met de crisp-funtie namelijk. Dan blijft hij lekker knapperig, maar wordt hij wel gaar o.i.d..

Het beste antwoord

Op een heel laag en allerkleinste gaspit in een anti-aanbak koekenpan met een deksel erop
Maar het wordt natuurlijk niet zo lekker als in de oven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Onze oven deed het een keer ook niet toen heb ik hem in de magnitron gedaan op grilfunctie alleen je kan maar 1 piza teglijk doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verbrand dan niet de bovenkant, terwijl de onderkant bevroren blijft?
Ik heb ooit pizza op de barbecue bereid, dit was zeer goed te eten. Gewoon zorgen dat het vuur niet te warm is, alleen gloeiende kooltjes, vooral geen vlammen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de magnetron een grillfunctie heeft dan kun je toch zo de pizza "roosteren"?
Overigens heeft een magnetron met een grillfunctie ook vaak een oven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan in een koekenpan, op laag vuur, met deksel prima. en zelfs op de skottelbraai gaat het super. Dus ook ideaal als je op vakantie bent en je wil pizza eten zonder oven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk maar eens op de achterkant van de doos bij bereiding daar staat meestal ook de magnetron bij .
en de tijd die je moet instellen .