waarom zijn de producten van euroshopper van AH altijd zo goedkoop maar meestal toch even lekker als de dure?

Ik koop altijd producten van het euroshopper-merk maar waarom zijn ze zo goedkoop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (7)

Omdat je bij merk producten ook voor de naam betaalt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel van deze producten komen uit dezelfde fabriek, maar omdat je een worst koopt van Unox, betaal je hier meer voor het merk dan voor het huismerk. Ditzelfde geldt voor veel soepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doordat een Merknaam zoals Look-O-Look je meer aanspreek, en bijvoorbeeld AH EuroShopper van AH zelf is. Zo moet je betalen voor de Merknaam...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hetzelfde als bij kleding (vaak is merkkleding niet eens van een veel betere stof gemaakt dan andere kleding) maar het gaat om de naam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het e verschil is vaak, dat in A merken veel reclame voor gemaakt wordt door de producent, een A merk is toch vaak net iets beter van kwaliteit, en De albert heijn laat sommige euroshopper producten maken door hun eigen fabriek dus dat is altijd voordeliger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel Euroshopper produkten komen uit dezelfde fabriek als de duurdere produkten.
De verpakking is echter saaier, minder kleurtjes e.d.
En er worden geen reclame spotjes voor gemaakt.
Met Euroshopper produkten wil AH met name mensen trekken die naar goedkopere supermarkten gingen en weinig waarde hechten aan 'glamour'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je betaalt voor de naam. A merken zijn niet meestal van betere kwaliteit, maar men gaat daar wel van uit: ´Die is duurder, dus ook beter´.
Kijk maar eens rond bij de producten van aldi. Voordelig, maar wel regelmatig door de Consumentenbond als best getest en beste kwaliteit.