Ik haal dit soort geheimen altijd van deze site vandaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een leuke site! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lees reactie van mij bij jouw...hahahahaha
Je maakt zelf geen snickers, dat is niet mogelijk.

Het is namelijk een produktnaam van Mars.

Snickers is een gevulde chocoladereep bestaande uit nougat, karamel en geroosterde pinda's omhuld met chocolade. De reep wordt door de firma Mars vervaardigd, die eveneens Mars, Twix, Bounty en Milky Way maakt.

De reep werd in 1929 ontwikkeld door Frank Mars en zijn echtgenote Ethel Mars. Snickers was de naam van het favoriete paard van het echtpaar.

Je kunt wel iets maken wat er op lijkt.
Hier is een recept:
http://jessevandervelde.com/recept-voor-gezonde-superfood-chocolade-snicker/

En hier nog een:
http://www.weegclub.nl/forum/atkins-snickers-fase-2-t812.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Humor.....
Eerst dit antwoord, en daarna je reactie bij mij.
Zal zich net wel gekruist hebben, hahaha. maar je ziet...kan dus wel.. p.s. daar word ook het geheim van coca-cola onthult...
ik maak altijd een broodje snicker:
pindakaas met stukjes pinda
chocolade pasta
en nougat dat te koop is in blokjes leg je ook op brood.. smaakt bijna zelfde.. en is goedkoop!
Bronnen: