Opvatting over het leven, filosoferen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
`Levensbeschouwing` is een visie op het leven: wat het leven betekent, wat de waarde ervan is en hoe het geleefd moet worden.
Oordeel over de zin en het doel van het menselijk bestaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
levensbeschouwing
1) Filosofie 2) Leervak op school 3) Levensopvatting
4) Levensovertuiging 5) Wereldbeschouwing

levensbeschouwing
` le - vens - be - schou - wing de -woord (vrouwelijk) levensbeschouwingen
oordeel over het doel en de zin van het menselijk bestaan

Levensbeschouwing
Opvatting over het leven (de waarde ervan en het wezen ervan)

Levensbeschouwing
opvatting omtrent het leven

Levensbeschouwing is een visie op het leven: wat het leven betekent, wat de waarde ervan is en hoe het geleefd moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe je het leven ziet!