Volgens mij niet. Hij rijpt in zijn schil. Je snijdt hem aan en dan is het einde verhaal voor de meloen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee je moet nog niet gaan snijden
je moet hem even bij ander fruit leggen,dan rijpt hij sneller
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas niet. Maar niet getreurd. Als je blokjes of reepjes onrijpe meloen hebt, dan kun je ze op een andere manier verwerken. Je kunt de blokjes in een salade doen. Reepjes onrijpe meloen zijn lekker met een plakje ham er omheen gerold.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat lukt niet, maar leg de meloen bij een paar bananen in een zak of op een schaal, en hij zal sneller rijpen! Zeker niet in de koelkast doen, maar gewoon op kamertemperatuur bewaren. De meloen is rijp als deze bij het 'kontje' lekker zoet ruikt.