Groente uit de zee. Zeekraal bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In mineraalwater. Overigens, zout is niet ongezond. Sterker nog, we hebben het nodig. Teveel zout is wel ongezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoute haring
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeegroenten, bekend is zeekraal maar ook lamsoor en zeewieren zijn voorbeelden van zeegroente.
Het gezondst is misschien nog wel Nori, een zwart lapje zeewier dat vaak om sushi zit dit zeewier is rijk aan o.a. calcium, fosfor, ijzer, kalium en vitamine C.