waar kan ik eens een waterpijp proberen ?

ik zie ze wel eens staan in oosterse winkeltje enzo
maar ze zijn me eigenlijk net iets te prijzig om zo te kopen
toch lijkt het me wel aardig om eens te proberen

Toegevoegd na 4 minuten:
geen wiet of iets dergelijks maar gewoon tabak ?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan er ook gemakkelijk zelf eentje maken van o.a. een limonadefles, om het maar eens te proberen. Maar stel je er niet teveel bij voor. Als het je gaat om de smaak en het ritueel, dan is het wat anders dan wanneer je er wiet mee wilt roken. Voor de 'mooi, ritueel en show' koop je er eentje bij o.a. een toko. Wil je funcionaliteit, ga dan eens naar de smartshop.
Als je er wiet, salie o.i.d. mee wilt gaan roken, doe er dan het eerst voorzichtig mee. Je krijgt de volle mep rook binnen met 1x inhaleren. Als je gewend bent aan wiet, of andere bedwelmende kruiden, dan is er niks aan de hand. Zo niet.. neem dan kleine trekjes en neem vooral de tijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh! Ik zie nu net pas je eigen reactie.. geen wiet etc. dus.
Koop dan zo'n mooi ding in de totko of bij de turkse supermarkt :-)

Antwoorden (4)

In een Turks café. Daar noemen ze de waterpijp nargile. In alle grote plaatsen van ons land kan je die vinden.
Amadea
12 jaar geleden
In een turkse winkel waar ze allerlei huishoudelijke
artikelen verkopen. Daar heb ik ze gezien voor 25 euro.

Toegevoegd na 4 minuten:
op marktplaats staan ze ook te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook in sommige clubs/cafe's uitproberen. Voor een tientje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je? Dan kan ik wat specifieker antwoord geven.