Wat moet ik in een waterpijp zetten, om er extra veel rook uit te krijgen?

Ik heb gehoord, dat als je in een waterpijp in plaats van water, melk doet, er veel meer rook uitkomt. Weet er iemand misschien iets anders om veel / meer rook te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (5)

Ijsklontjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ijsklontjes bij het water is idd heel relaxt, melk zou ik niet proberen, ik denk dat dat heel snel heel erg gaat stinken.
Maar sappen zoals sinaasappelsap is wel leuk, net als sterke drank.
Extra rook krijg je er trouwens niet echt van maar de smaak veranderd wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Melk! Dan krijg je veel witte rook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens houdbaar melk.. Is wat dikker, waardoor er veel rook ontstaat. Je moet je waterpijp dan wel gelijk goed schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Smurfensap is mooi.. ja jaa..
Ach niks behalve gewoon water. Laat je niks wijsmaken of zo
In een waterpijp komt het water niet eens aan de kook, het doet niet veel. In feite kan je ook een pijp roken.