Waar in de randstad kan ik ganzeneieren kopen?

graag geen suggesties, maar concrete adressen.
bedankt!

13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je er mee doen dan.?
Rieneke1
13 jaar geleden
klutsen en zachtjes bakken eef.
wat zeezout er op, en eten met een wit puntje met dik roomboter.
en opeten op m'n balkon, met de zon in m'n nek.
dat is genieten! :)
Rieneke1
12 jaar geleden
nee zohra, dat is geen vergelijk.
een ganzenei is veel fijner van smaak.
wel moet je ze bakken, gekookt is er niet veel aan.

Het beste antwoord

Bij elke poelier waar wild en gevogelte wordt verkocht. Randstad is erg breed, kan je wat specifieker zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
specifiek: leiden.
maar ik wil er gerust een stukje voor rijden, ze zijn zo lekker!
ik ga morgen de poelier bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Oegstgeest, op de Kempenaerstraat, zat een poelier. Die heeft ze zeker. Weet alleen niet of die poelier er nog zit. Ben er al een paar jaar niet meer geweest.
Rieneke1
13 jaar geleden
bedankt igby, ik ga de poelier op de mare in leiden bellen, en deze ook.
ik zou het super vinden, mocht ik een adres hebben.
ze zijn zo lekker! :)
Rieneke1
12 jaar geleden
heel hartelijk bedankt!
ik dacht dat ik naar de boer zou moeten, maar ze zijn idd gewoon bij de poelier te koop, al loopt het nu op z'n eind.
een welverdiende + 10!