hoelang blijft open macaroni goed

Toegevoegd na 5 minuten:
de macaroni zit nog in een zak maar is wel open

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaat het om verse of gedroogde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gedroogde

Het beste antwoord

nog niet klaargemaakt of wel?
Nog niet klaar gemaakt zou ik zeggen ong 2 dagen in de koelkast, al heb je een vriezer zou ik het invriezen, dan blijft het lang goed.
Als is het nog gewoon droog, blijft het goed tot de datum op de verpakking,, sowieso
meestal nog wel even langer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gewoon droog? Ik zal niet zeggen tot in den eeuwigheid, maar nagenoeg onbeperkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de macaroni droog en in een afgesloten bus bewaart, kan hij nagenoeg oneindig houdbaar zijn. Soms heb je pech en krijg je er beestjes in, zeker als het warm is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat je met goed bedoelt... Het zal hoogstwaarschijnlijk niet slecht worden in de zin van schadelijk, maar het kan omgevingslucht/geur opnemen wat resulteert in muffe pasta, of het kan te droog worden wat resulteert in pastasoep, maar zolang het niet vochtig wordt zal het niet "over datum" gaan...