Hoe komt het dat ik de ene week veel meer honger heb dan de andere week?

Terwijl ik eigenlijk precies hetzelfde doe : niet extra bewegen of iets dergelijks

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als je producten eet waar MSG of terwel verborgen namen E621 smaakversterkers of veel vrije glutamaat zorg er ook voor dat je daar extreem honger van krijg want je leptine hormoon raak in de war en je produceert meer insuline naar de buikstreek en als je op moment minder toegevoegde smaakversterkers neemt heb je minder behoefte om te eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Menstruatie-tijd? Eisprong? Hormonen? Misschien die dag te weinig gegeten, misschien denk je dat je honger hebt, maar heb je dat eigenlijk niet (door eten te zien op tv, ...), ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan wat je eet. Eet je veel voedzame dingen met vezels dan duurt het langer voor je weer trek in eten krijgt, dus energie moet toevoeren aan je lichaam.
Eet je allemaal licht verteerbare, loze calorieën , dan vraagt je lichaam weer sneller om energietoevoer.
Hoe voedzamer je voeding is, hoe langer je lichaam erop werkt en bezig is met de vertering hiervan.
amc
13 jaar geleden
Bij vrouwen word dat erg bepaald door hormonen, ook het weer kan invloed hebben.