Waar kan je in Utrecht Masti Trafasie van Faja Lobi krijgen?

Ik ken wel allerlei winkels waar ze andere sauzen van Faja Lobi verkopen, maar Masti Trafasie hebben ze bij veel winkels niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Jawel hoor ,ruim 'n half jaar geleden had men Faja Lobi Roti Masti Trafasie nog bij de Jumbo (Kanaleneiland)Volgens kennissen verkopen ze dat verder ook ( wel eens) op halverwege de Amsterdamsestraatweg ( Oriëntaal)
Aan de kant van het voormalig slachthuis.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige C1000 en AH hebben deze producten ook. Bij toko's maak je ook goede kans.