waar is de aspergeschiller van het merk Lurch allemaal te koop?

Ik heb in een aflevering van ik hou van holland deze aspergeschiller gezien. Ik kan echter alleen maar webwinkels vinden waar ze deze verkopen. weet iemand waar deze in een normale winkel te kopen is. Bijv een blokker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd wat er zo speciaal is aan deze aspergeschiller. Ik gebruik tot nu toe zonder problemen gewoon een dunschiller.

Antwoorden (1)

Bij Blokker verkopen ze hem "nog" niet hoor,dat komt nog wel.Je zult naar een kookwinkel moeten,ik weet niet waar je woont maar deze winkels verkopen hem in ieder geval:
La Colino
Dalipassage 29
7811 DB Emmen
www.lacolino.nl

En Garde
Prinsestraat 63
2513 CB Den Haag
Misschien zit deze ook wel op meerdere plaatsen in Nederland.
www.en-garde.nl

Cook and Co zit echt door heel Nederland,kijk maar eens op hun website.
www.cookandco.nl