Zijn 'Time Out' graanrepen gezond?

Als je zo ziet zou je denken van wel, en ze zijn met 'extra granen' enzo, maar ze zijn wel zoet.

Dus zijn ze nou echt gezond, of slaat dit nergens op en is het net zoals al het andere snoep slecht voor je.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

ik heb een tijdje geleden naar het programma kassa gekeken en daaruit bleek dat dit soort dingen misleidend zijn omdat het wel degelijk suikers bevat, daarin kwam ook het onderwerp naar voren wat ontbijt eigenlijk doet als het om creusli meusli etc. gaat, dat het ook niet gezond is zoals ze zeggen dat het is, ook staat er niet alles op wat erin zit. het onderwerp ging over hoe gezond is het ontbijt dat jeje kind voorzet smorgens, de uitkomst daarvan was dat ik het wel hou op een boterham met kaas, want alles is helemaal niet zo gezond, ze zijn daar ook ingegaan op de toegevoegde dingen in produkten, en dat het niet waar is als dat erop staat is alleen maar een verkooptruc, als er staat gezoet met honing verkoopt dat beter als gezoet met suikers of zoetstoffen etc etc je kan het toch niet achterhalen als er staat gezoet met honing, dus denk je dat je dat ook eet, de werkelijkheid is vaak heel anders. zeker in deze maatschappij waarin iedereen op de lijn let klinkt honing beter als suiker, en dat is met 95 procent van de produkten zo. dus ook met deze reep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het merk zelf ken ik niet maar vaak zijn deze repen gezoet met honing en dat is heel gezond.

Toegevoegd na 7 minuten:
Even gegoogled en er zit wel suiker in, verder is de info een beetje weinig.
Zelf eet ik die van All-Bran en daar zitten hele goede voedingsstoffen in.

http://www.kelloggs.nl/nl/producten/tussendoortjes/all-bran-natuur-reep/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze repen bestaan voor iets meer dan de helft uit havervlokken en voor iets minder dan de helft uit verschillende soorten suikers, waaronder honing, en plantaardig vet. Ik noem dat inderdaad ook snoep. Snoep met een onterecht gezondheidsimago.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet super gezond, maar tegenwoordig is alles "öngezond". 1 pakje liga bevat bijv. ook al 180 calorieën! maar vergeleken met veel andere producten is het wel redelijk gezond!