Nee, het woord Franse slaat op de bereidingswijze en niet op de bereidingsplaats. Er zijn wel producten met een beschermde oorsprongsbenaming, die mogen alleen in een bepaald gebied gemaakt worden volgens een specifieke bereidingswijze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee, hoor, die kan ook elders worden gemaakt. Net zoals zogenaamde 'Hollandse appels' die uit Limburg geimporteerd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit limburg geimporteerd ?
limburg ligt volgens mij in nederland :-) Of zie ik iets over het hoofd ?
Amadea
13 jaar geleden
Holland bestaat uit de provincies Noord- en Zuid-Holland tesamen. Dat is dus maar een deel van Nederland.
nee het is gewoon een frans recept het is net als chinese tomatensoep als dat altijd in china gemaakt moet worden is het al bedorven voor het hier is het gaat allemaal gewoon om de bereidingswijze
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, gelukkig maken ze die ook gewoon bij Remia enzo...

http://www.remia.nl/foodservice/producten.aspx?id=39

http://epub02.publitas.nl/delixl/Brochure-fastservice/magazine.php?spread=28#/zoompage/29/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je er van uit gaat dat" franse mosterd "niet als reclamekreet wordt gebruikt,komt ze idd uit Frankrijk.
Hetbis wat anders dan mosterd volgens frans recept.