Meestal is dat een dag maar er zijn mensen met een snellere en langzamere spijsvertering. Je kunt het voor jou controleren door een keer rode bietjes te eten en te kijken wanneer de ontlasting er roder uitkomt. Dat geldt voor plassen trouwens ook want de kleurstof komt ook in de urine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er helemaal aan wat je eet.

Bij bedorven voedsel kan het snel gaan.......

Maar een gemiddelde zal idd wel op 24 uur uitkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
24 tot 48 uur volgens www.spijsvertering.info , dus dat zal wel accuraat zijn. Gemiddeld dacht ik al 32 uur :)