Wie weet er een website waar je alle soorten ham kunt vinden?

Ik zoek een bepaald soort ham maar ik kom niet op de naam. En ik vind ook geen site waarbij je alle namen kunt zien. Het word gewoon verkocht in de AH. In plakjes verkocht. Wie weet er een website?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb het al gevonden het was palingworst. :) Wat dus helemaal niks met ham te maken heeft :P iedereen plus 1 voor de moeite.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Heb je al ham ingetikt bij wikipedia? Misschien staat ie daar tussen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke, nou ik zal ook nog even verder zoeken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt gewoon verkocht in de AH.
Loop dus even een AH binnen.
Kijk even op onderstaande link...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pata negra ham?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze staat er meer dan 6 in ieder geval.