Is er in de buurt van Rotterdam een boer die biest verkoopt?

Ik weet dat het eigenlijk voor de kalfjes bedoeld is, maar ik heb het vroeger vaak gegeten en nu zou ik het nog wel eens willen eten. Ik vind het zo lekker!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

In Maasland en Schipluiden zijn nog boeren die dit verkopen. Even een boerenbedrijf in de gouden gids opzoeken en een belletje er aan wagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het handigste lijkt me, om op een middag dat je toch niets te doen hebt, het land in te rijden, en kijken, waar langs de weg iets van boerenkaas of zelfs evt melk te koop aangeboden wordt. Of bij een kaaswinkel op één van de dorpjes na te vragen, waar een boer met melkkoeien is, die melk verkoopt. Ik hoop voor je dat je het vindt.....