Is leverworst/ smeerworst rauw vlees?

Ik lees net in de hygiënecode van mijn stage dat ze geen rauw vlees serveren. Maar leverworst/ smeerworst is toch ook rauw vlees?

Toegevoegd na 7 minuten:
Bedankt voor de antwoorden! :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.8K

Antwoorden (5)

Leverworst kan zowel van rauw vlees als van gekookt vlees gemaakt worden. Ook een combinatie van beiden komt voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, dat is gekookt en vermalen en tot worst geperst. Onderstaand een recept, zo wordt het als je het zelf maakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is doorgaans gekookt vlees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt eraan welke soort,sommige worden van rauw en sommige van bewerkt vlees gemaakt,zie afbeelding.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps sorry,dat antwoord is al gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. Leuk hoor. Wil ik antwoorden en dan heeft Stippel al geantwoord en verwezen naar onze eigenste leverworst :-) Oké dan! Geen bron meer van mij!