wat moet je doen als je niet weet of je oven kapot is?

We weten niet of onze oven kapot is of niet wat moeten we doen?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe komt het dat je deze gekke vraag stelt? Er zijn toch zoveel logische manieren om te testen of je oven het nog doet? als -geluid -licht -temperatuur -elektrameter (in je meterkast)
Ik ben benieuwd..

Het beste antwoord

En als je niet zeker weet of de oven wel tot de juiste temperatuur verhit, kun je ook een oventhermometer gebruiken. Dat is niets zo'n dure aanschaf, en eigenlijk altijd wel handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tanksss

Andere antwoorden (1)

Zet hem aan, stop er iets in (een sneetje oud brood bijvoorbeeld) en kijk wat er gebeurt!