Bestaan er pizza's zonder kaas?

Ik lust absoluut geen kaas, maar ik ga uit eten naar een pizzarestaurant, maar mijn vraag is dus... Bestaan er (bekende) pizza's zonder kaas?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.2K

Antwoorden (8)

Nee in restaurants zit er altijd kaas op. Of je moet het speciaal vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Turkse pizza!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die bestaan, althans het voordeel aan een pizzeria is dat je je eigen wens kan geven dus je Kan alles bestellen maar dan vraag je het zonder kaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je doorgeeft dat je geen kaas lust kunnen ze een pizza voor je maken zonder kaas. Ze maken ze pas als je besteld dus vraag gewoon een pizza met de dingen die je wel lekker vindt, zeker dat ze die dan voor je maken!
En laat ze maar raar kijken gnffff
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De pizza's uit de diepvries zijn ALTIJD zonder kaas! Er zit nepkaas op. Serieus! Dit was laatst bij Kassa of Radar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker.. Knoflook pizza is er met of zonder kaas!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon melden dat je een pizza ZONDER kaas wilt. Ze maken die pizza ter plekke, dus een ingrediënt weglaten moet geen probleem zijn.
Eet smakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de pizzeria's war ze gemaakt worden en in de steenoven gaan waar je bij staat,, kun je zelf duidelijk aangeven wat wel en wat niet. Dat is super, want dan kun je helemaal je eigen smaak doen. Dus geen kaas!

Leuke avond en eet smakelijk daar!