Krijgt marihuana een sterkere werking, wanneer je deze voor gebruik in de cola doopt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Gatver, waarom zou je dit doen. Als het nat is brand het toch niet meer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De marihuana droog je natuurlijk eerst.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk precies andersom. De cola onttrekt dan THC uit de wiet/marihuana en dit werkt dus niet meer in je lichaam. Er komt bij dat je de topjes eerst weer moet drogen.
Drink je de cola op? Dan krijg je de THC alsnog binnen. Maar het zal nooit meer THC worden en de werking kan biologisch gezien hoogstens gelijk blijven.
Enjoy