Waar kan je ergens Paardenbloem thee kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je last van verstopping? Mijn biologieleraar kon er altijd zo humoristisch over vertellen dat hij paardenbloementhee ging drinken als hij daar last van had. Hij adviseerde zijn buurman eens om dan maar een krantje mee te nemen naar het toilet. Ik weet dus niet of je bekend bent met deze werking, maar bij deze ben je gewaarschuwd......

Antwoorden (5)

Bij alle natuurvoedingswinkels maar ook bij winkels die gespecialiseerd zijn in kruiden, zoals Erica of De Tuinen. Ik zit nu toevallig een kop thee van paardenbloem-, guldenroede- en brandnetelkruiden te drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan onder andere bij De Tuinen

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij De Tuinen kun je de thee trouwens ook online bestellen en gratis thuis laten bezorgen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ze verkopen het ook bij De gezondheidswinkel en de Theeshop.
www.gezondheidswinkel.nl
www.theeshop.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook heeft de AH-xll ze wel eens op voorraad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drogist (DA) kneipp thee