Waar gaan overgebleven actie-producten heen?

Bijvoorbeeld een aanbieding bij een supermarkt wat na de actie periode word weggehaald.. Waar gaat dat heen?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (6)

"Gewone" producten die in de aanbieding waren worden weer voor de normale prijs verkocht. Dus die gaan nergens heen.

Speciale producten, zoals je die wel zag tijdens het WK-voetbal, worden volgens mij weer doorverkocht. Ik zie wel eens partijen liggen bij bijv. de Xenos of euroland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
actieproducten zoals smurfen, voetbalplaatjes en andere spulletjes worden vaak op de laatste dag allemaal weggegeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze producten belanden bij de restanten en worden later in het desbetreffende pad gewoon gevuld door verkoopklaar, heel zeldzaam worden ook wel eens producten afgeboekt in het magezijn, ik weet dit allemaal omdat ik bij de AH werk.

MysteryGuitarMan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Biogas man, daar maken ze biogas van. Vissenkoppen, koekjes, noem maar op. Even vergisten en klaar is Kees. Dus ietsje minder eten en we hebben het milieuprobleem opgelost. Sommige oplossing liggen op straat. Deze in de biotank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)
Als de producten nog houdbaar genoeg zijn gaan ze soms naar de voedselbanken in Nederland. Ik heb laatst een rondleiding gekregen bij een voedselbank. Daar hadden ze enkele pallets met honderden flessen cola, die waren uit de winkels gehaald omdat er een kerstmannetje opstond en niet meer verkocht konden worden omdat kerst dus al voorbij is. Zo lagen er ook bijvoorbeeld nog heel veel sinterklaas artikelen. Als ook de voedselbank er niets mee kan, wordt het (denk ik) vernietigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn een aantal mogelijkheden:

- Voedselproducten worden, als ze nog verkocht kunnen worden, weer in het normale assortiment opgenomen.

- Grote hoeveelheden voedingsmiddelen, die nog houdbaar zijn, maar niet meer worden verkocht, gaan vaak naar de voedselbank.

- Producten die niet naar de voedselbank kunnen, maar waar niets mis mee is, worden verwerkt tot bijv. varkensvoer

- Producten die niet kunnen worden gebruikt voor varkensvoer, worden gebruikt om biogas van te maken.

- Als geen van deze opties over is, wordt het net als overig afval verwerkt.