Waar kun je lege (kippen)eieren kopen?

Ik heb voor een project veel leeggelopen eieren nodig maar kan niet vinden waar ik grote hoeveelheden kan kopen. IK boel er weinig voor om heel veel eieren zelf te legen.
Wie kan mij verder helpen?

Toegevoegd na 1 uur:
ja het moeten ECHTE eieren zijn.
En ik heb er minimaal een paar honderd nodig dus voel er niet veel voor met een eierprikker aan de slag te gaan.
Ik ben ook bekend met mogelijkheden met injectiespuit.
Maar dat zoek ik dus niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Hallo Er zijn wel firma's die lege eieren verkopen oa een bedrijf in Silvolde
Mail me even prive: ik versier nl zelf eieren maar moet daarvoor in mijn boekhouding duiken.
mijn mailadres info@quiltservice.nl

gr. Liesbeth
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij kan je die niet kopen. Je kan ze wel zelf legen door er met een naald of een eierprikker een gaatje in te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de hobby winkel kan je ze wel van plastic kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij dierenwinkels en winkels zoals Welkoop en Boerenbond. Daar zijn nepeieren te koop variërend van klein tot groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Action zag ik van de week dozen-vol staan.
Het waren echte lege eieren, dus af en toe ook wat gesneuvelden, maar ze zaten per 10 in een doos.
Vraag is natuurlijk : hoeveel is 'veel'?