Is er ergens een overzicht te vinden van wanneer welk fruit het lekkerst is?

ik eet pas sinds kort regelmatig fruit, en ik stoot vaak mijn neus bij de groenteboer.
dan vraag ik iets, en dan zegt hij: nee joh, daar is de tijd van geweest.
of: nog twee maandjes wachten, dan zijn er weer lekkere te krijgen.

13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
de Groente en Fruit Kalender als iPhone app ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En nu lekker 2 stuks fruit per dag eten! (-;
Rieneke1
13 jaar geleden
@kimath, wil je niet van die vieze woorden gebruiken? ;) @friezin, ik riep altijd dat fruit voor apen was, maar ik ben bekeerd hoor! ;)
Kimath
13 jaar geleden
Daarom dat ik het maar als reactie zette, ik durfde dit niet als antwoord te zetten, uit angst voor tomaten en rotte eieren ;)
Ik vind het zelf wel handig tijdens boodschappen doen, dan hoef ik niet zo'n stapel papier mee te nemen :P

Het beste antwoord

De groente- en fruitkalender!
http://groentefruit.milieucentraal.nl/Groente-en-Fruit-Kalender/groente-en-fruit-kalender/zoeken/formulier

Toegevoegd na 1 minuut:
Deze is misschien nog handiger:
http://www.degroenteman.nl/l/library/download/95550
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ ook nog klimaatvriendelijk...
Rieneke1
13 jaar geleden
bedankt! +

Andere antwoorden (1)

Het interwebding is leuk! Je kunt het zo gek niet bedenken of mensen hebben het wel in een mooi schema gezet. Onderstaand een paar linkjes naar groenten- en fruit seizoenskalenders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
bedankt,+