Hik na het eten van tomatensoep, hoe kan dat? Zie toelichting

Mijn moeder heeft dit altijd: als ze tomatensoep eet, dan hikt ze 1 keer na elke hap. Ze krijgt dus niet de echte hik die lang duurt, het gaat echt maar om 1 hik. Bij elke hap dus. Wie heeft enig idee waardoor dat kan? Zitten er bepaalde stoffen in tomatensoep die dit veroorzaken?

Toegevoegd na 26 minuten:
Toelichting: ze heeft er dus geen last van bij welke andere soep dan ook.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

Grote hap lucht bij de hap tomatensoep!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er ook last van. Ook met pittig eten