Ik zoek een transparant kunststof konijn of haas waar snoepjes in kunnen, iemand ideeën?

Diegene op het plaatje kan ik nergens vinden. Mag ook ander model zijn.

Picture for question
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is volgens mij niet helemaal voor snoepjes maar met een beetje geluk lukt het, de 2e site is goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In een echte snoepwinkel (misschien wel bij Jamin) zijn ze wel te koop. In diverse steden zijn snoepwinkels waar erg veel spekkies worden verkocht en die hebben dan in de regel ook wel van die doorzichtige plastic figuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult zewel snel nodig hebben, anders zou je gewoon een paar weken moeten wachten, dan komen de paashazen de winkel weer in.
anneliez
13 jaar geleden
Misschien kun je bij een drogisterij naar de kindershampoos zoeken. Die zitten ook regelmatig in zulke vormen.
Dan kun je die goed schoonmaken en gebruiken voor de snoepjes.