Weet iemand iets te knagen?

Ik moet altijd iets in me mond hebben.
Maakt niet uit wat.
Ik hou niet zo veel van de volle dingen.
Het moet Knapperig zijn en Luchtig.
En niet binnen 1 tel op zijn ;)

Anders kan ik weer naar de winkel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zoute stengels en rijstzoutjes zijn knapperig en luchtig en ... zo'n zak vol doe je best lang mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ben je een knaagdier dan?
Probeer eens:

Wortelen
Kauwgom
Zoethout
Kroepoek
Crackers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een appel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, knaag maar eens op je vingers. Ze zijn niet binnen 1 tel op en je wordt er ook niet dik van ;-)
13 jaar geleden
Maak een lekkere salade met ingredienten die jij lekker vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* rauwkost
* waterijsje
* geroosterde pompoen-,pijnboom- of zonnebloempitjes
* pretzels
* beef jerky
* geroosterde en gezouten kikkererwtjes(Turkse of Marokkaanse winkel)
* rijstwafels met een smaakje ( Snack a Jacks)
* granaatappelpitjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon een paprika
je wordt er niet dik van het is lekker en je doet er nog best lang mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een biljartbal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lange vingers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je de uitdrukking: op een houtje bijten.

Dus wat je in je mond kan stoppen is een houtje, een prikkertje, of een plastic lepeltje waarmee je in je koffie roert.

Als je altijd iets wilt knagen, dan is dat wel een teken van stress en spanning. Je kan hier ook wat aan gaan doen, om de noodzaak om te knagen te verminderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De volgende dingen zijn om te knagen:
wortel
zoutstengel
een dopje
kauwgom
van alles eigenlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soepstengels.
En intussen zorgen dat je van dit dwangmatige gedrag afkomt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is genoeg om op te knagen, bijten, je wilt iets wat knapperig en luchtig is..knappertjes(kaakjes) als je ze zat bent kan je altijd wat chocolade pasta er tussen smeren...maar kun je niet beter een oplossing vinden voor je 'knaagprobleem'...