wat zijn de goed koopste produkten om toch gezond te eten, bij albert hein?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yvonne Heijn?

Antwoorden (11)

Een bos wortelen.
AWM
14 jaar geleden
Volkoren brood en sla... Maar dan wel de AlbertHeijn volkoren brood en AlbertHeijn sla...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle groente die ongesneden zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De verse andijvie is er altijd goedkoop. En verder het eigen merk van AH (Euroshopper), waar veel gezonde en voordelige producten tussen zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de tomaten puree van 8 cent en de euroshopper macaroni. Een krop sla is ook niet zo heel erg duur , stukje tomaat of groente erbij..

Hoppa een goedkope gezonde maaltijd van albert heijn.

Want in sla zitten vitaminen A, B en C en er zitten veel mineralen in sla. In tomatenpuree zitten veel ook veel mineralen en vitamines die goed voor je zijn en een beetje macaroni voor de vulling..

Ik krijg er spontaan trek in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een blikje tomatenpuree van 7 eurocent. Iets goedkopers hebben ze niet en het schijn ook nog behoorlijk gezond te zijn.

Toegevoegd op 04-06-2009 22:37:44
Kan ook acht cent zijn (Ben niet zo prijsbewust)

Toegevoegd op 04-06-2009 22:39:05
Misschien ook wel 7 cent bij de concurent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij is het 7 cent
De komkommers zijn van donderdag tot zaterdag maar 39 cent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pakje roggebrood van euroshopper, 39 ct.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De winstmarges op verse groenten zijn niet groter dan 3% à 5 %. Dus als je vervolgens kiest voor de echte inheemse seizoengroenten, kun je echt niet goedkoper vers en gezond van in de lage landen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AH en een winstmarge van 3-5%?
Als iets voor je gedaan wordt, kost dat geld. In de prijs van de voorgesneden en voorbereide producten is dat berekend. Een eenvoudige stelregel is dus: zelf bereiden. Snij zelf je groenten. Maak zelf je saus. Kook zelf je rijst. Kruid zelf je couscous. Maak zelf je sladressing. Schil zelf je aardappelen.

Andere tips:
- Bulkverpakkingen zijn per gewicht goedkoper dan kleine verpakkingen. Is het houdbaar, of gebruik je het zo vaak dat het snel op is, koop dan de grootste verpakking die je kunt vinden. Een literfles olijfolie is goedkoper dan twee halveliterflessen, en je maakt het toch wel op.

- Koken zonder vlees is goedkoper dan koken met vlees. Maar dat geldt vooral als je zélf kookt, de kant-en-kare vleesvervangers zijn handig als je geen zin hebt om na te denken, maar erg duur voor wat je krijgt. Je komt er ook wel als je wat kaas over je vegetarische pasta heengooit of wat champignons bakt bij je aardappelen en groenten.

- Altijd vergelijken. Als je een product wilt pakken dat je graag gebruikt, kijk dan ook eens een stuk boven of onder die plank. Grote kans dat je alternatieve versies ziet die net zo gezond en een stuk goedkoper zijn. Een blikje tomatenpuree van 29 cent is echt niet fundamenteel beter dan het blikje van 7 cent. Let ook hier weer op de prijs per gewicht, niet de prijs per verpakking. Een kilo rijst voor 2 euro is goedkoper dan een pond rijst voor 1,50 euro.

- En natuurlijk: neem een bonuskaart, en gebruik hem. Als deze week de andijvie in de bonus is, eet je deze week twee keer andijvie in verschillende gerechten. Zijn de volgende week de tomaten in de bonus, eet je een keer pasta en een keer een tomatensalade.

Let wel op of de bonusproducten écht goedkoper zijn. Vooral rond de feestdagen heb ik wel nepaanbiedingen gezien: de quiche met geitenkaas die ze altijd al hadden, kreeg een zilveren 'excellent' verpakking met een zakje honing erbij, werd twee keer zo duur gemaakt, waarna er zogenaamd 25% bonuskorting af ging.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Havermout en muesli van de euroshopper.
De week aanbiedingen van verse groenten.
Soms kan je als je niet alles nodig hebt dit invriezen.