Nee, daar zit geen statiegeldop. Wel op die van 33 cl (in een krat).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vrijwel zeker is het antwoord nee, maar dat zeg ik uit mijn hoofd. Wat misschien handig is om op het flesje zelf te kijken. Als er statiegeld op zit dan staat dit namelijk altijd op het etiket. Mocht je etiket eraf zijn kun je in de winkel bij een nieuw flesje kijken.
Een andere optie is natuurlijk de flesjes in te leveren in een flessenautomaat. Als er statiegeld op zit krijg je dat terug, als er geen statiegeld opzit scheelt het je een tochtje naar de glasbak!