Kun je een harde peer uit koelkast, in stukjes snijden en in een boterhamzakje bewaren een paar uurtjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (5)

Ja hoor dat kan, een tip is wel: doe er een paar druppeltjes citroensap overheen, dat voorkomt verkleuring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk kan dat.
Maar een peer, recht uit de koelkast lijkt mij sowiesoe veel te koud.
Ik snijd 's morgens een halve appel of peer en de rest bewaar ik in een zakje tot de volgende dag zelfs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk dat geld toch voor alles???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dus dat kan prima maar ik zou een (vershoud) doosje adviseren ipv een zakje, zo'n zakje plakt helemaal aan elkaar van het sap en al is de peer prima, hij ziet er niet meer uit. Uit zo'n doosje is het veel makkelijker eten
amigo
13 jaar geleden
ja volgens mij moet dat gewoon kunnen