Nee hoor dat hoeft niet. Dat "koken" gebeurt in de oven, dan worden ze vanzelf zacht en eetbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig hoef je de bladen die meer voor te koken,
wel is het handig om de bladen in een schaaltje even voor te weken - met een scheutje olijfolie tegen het aan elkaar plakken - verder recept volgen van de lasagne verpakking
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je lasagne eerst kookt hoeft ie niet zo lang in de oven. Maar dat koken van de lasagneblaadjes is op zich niet zo simpel, bij mij plakken die altijd aan elkaar. Veel gemakkelijker om ongekookt in de oven te garen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee maar het is wel slim om te zorgen dat de saus goed in contact is met de bladen, dus als je er een plak ham bijlegt, ham saus en dan weer een blad, als je zo'n blad tussen 2 plakken ham inklemt zou hij in theorie wat hard kunnen blijven (maar valt meestal wel mee bij voldoende saus in het algemeen)
amigo
13 jaar geleden
Dat word samen klaargemaakt met de vulling, smakelijk