Waar kan je gedroogde zeewier kopen?

de winter komt er weer aan, dus we gaan weer kleine alkjes binnenkrijgen.
die eten ontzettend moeilijk, maar het schijnt dat ze zeewier wel lusten.
moet ik daarvoor naar de toko of zo?

13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Bij biologische winkels verkopen ze gedroogd zeewier. Maar om vogels mee te voeren, lijkt dat me erg duur worden. Dan zou ik inderdaad bij een toko gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de zeewier winkel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet waar u woond, maar bij Delft. heb je Xotus, daar zit een aziatische winkel in :) die hebben een heel schap vol zeewier:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
die hebben we hier in leiden niet, maar evenzogoed bedankt!
ik ga eens bij de toko neuzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jha met de auto ben je er binne 15 minute vanuit leiden:) http://delft.tuincentrumkonijnenburg.nl/ de link van de site:) suc6!
Rieneke1
13 jaar geleden
ik heb geen auto, en met de benenwagen is het me te ver ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jha okee dat is een ander verhaal xD maak een zijl aan een fiets dan ben je er met dit weer in 2 minute :)