Hoe kun je zonder je leefstijl aan te passen afvallen op een gezonde manier?

Ben te dik en kan maar niet afvallen
?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe het spruitjesdieet!
alles eten behalve spruitjes
of je afvalt weet ik niet maar je hoeft je leefstijl niet aan te passen

Het beste antwoord

Wat natuurlijk altijd kan, is een paar simpele ongezonde gewoontes af te leren, zonder dramatisch je eetpatroon te moeten veranderen.

Denk bijvoorbeeld aan geen suiker in je koffie/thee
en probeer eens een mager plakje kaas op brood.

Light dranken drinken in plaats van gewone soorten helpt echter niet niet!!
Zie voor uitleg de onderstaande link.

Kies voor gelijke producten met de laagste vet- en suiker gehaltes.

Het zijn kleine dingen, maar zelfs al eet je maar een halve boterham meer dan de energie die je verbruikt op een dag, kom je op de lange termijn toch aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je kunt niet afvallen zonder je levensstijl aan te passen. Afvallen lukt namelijk pas als je actief gezonder gaat eten, meer ongezonde dingen laat staan en meer aan beweging gaat doen.
Je zult dus echt iets moeten veranderen in je leven, want als je precies zo doorgaat, val je niet af.
Natuurlijk zijn er tal van middeltje te koop, van laxeertabletten tot stevige afvalpillen, echter is dit zeer ongezond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
chips vlinder, wil ik je plussen met je uitstekende antwoord, druk ik op de min!
sorry, ik compenseer je elders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan gebeuren rieneke :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+!
Rieneke1
13 jaar geleden
nog iemand een foutje gemaakt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen idee... tnx in elk geval voor de plusjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Kimath
13 jaar geleden
beste antwoord. Je moet iets aanpassen aan je levensstijl om af te kunnen vallen, spontaan gaat er niks gebeuren.
Drie maal daags het E.D.H Dieeet
en niet snoepen .
E.D.H = eet de helft ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lees je vraag eens goed Je wil afvallen maar er niets voor laten hier komt het op neer. Wat is de oorzaak dat je te dik bent, is dat de leeftstijl? Dan kan je het vergeten. Als je wat wil dan moet je er wat voor doen. Je moet naar een nieuwe combinatie gaan zoeken van leefstijl en wat meer bewegen. Gezond eten is ook een leefstijl en in combinatie met sport is ook een leefstijl. Toets je leeftstijl met andere leefstijlen en maak je keuze Jou leefstijl en dik of ................. . In derdaad aanpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet. Als dat kon, was niemand te zwaar. Je kunt alleen afvallen door meer energie te verbruiken dan je via eten en drinken binnenkrijgt. En daar is automatisch een aanpassing van je levensstijl voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gewicht wilt verliezen zonder minder te eten en meer te bewegen is er een goeie optie, maar ook dan zul je je leefstijl moeten aanpassen: amputatie van een ledemaat.
En ja, dat is een bizar antwoord, maar je vraag is ook een beetje vreemd.

Als het je niet lukt, vraag dan hulp en begeleiding aan een diëtist of doe het via een sportschool met een speciaal programma (afhankelijk van hoeveel je te dik bent een gewoon programma of een gericht op mensen met obesitas).

Afvallen zonder er iets voor te doen bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eh niet, afvallen gaat namelijk niet vanzelf, dus je zal je leefstijl moeten aanpassen. Zelfs als je je laat opereren zal je leefstijl aangepast worden.

Jammer dat je niet aangeeft wat die leefstijl dan is, en wat je dan precies eigenlijk niet wil veranderen.

Heb wel een paar tips om af te vallen zonder dieten
13 jaar geleden
Je zult hoe dan ook IETS moeten veranderen. Wil je geen pillen, geen kunstmatige voedingsmiddelen zoals eiwitshakes, niet meer lichaamsbeweging doen, lekker blijven eten en je sowieso prettig blijven voelen dan zou je kunnen overwegen om koolhydraatbeperkt te gaan eten. De kans is groot dat je daarmee zeer comfortabel een halve tot een hele kilo per week afvalt.