Dat betekent dat zij door marktonderzoeksinstituut GfK (Gesellschaft für Konsumforschung) zijn uitgeroepen tot beste supermarkt in groente en fruit.
2 jaar geleden
SentWierda
2 jaar geleden
@KeesWim. De bekroning heeft betrekking op het gehele assortiment groente en fruit, over een langere periode.
Individuele groente en fruit wordt -uiteraard- niet bekroond.