Pasta met tonijn uit blik, moet je dat koel bewaren?

De festivalzomer staat er weer aan te komen. Vorig jaar (1e festival ooit) wat gesukkeld met welk eten ik precies moest meenemen.

Vandaag kwam ik plots op het "idee": waarom geen conserven meenemen.

Nu is mijn vraag of je bijvoorbeeld de 'insalatissime' van Rio mare uit de koelkast mag bewaren of niet.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (2)

Als de 'pasta met tonijn uit blik' die jij meeneemt in een gesloten bllk zit, is er niets aan de hand. (Op de foto lijkt het een andere verpakking.) Of staat het in de winkel al in de koelkast te koop?
Dus is het een een-peroons lunch verpakking, geen probleem, anders moet het restant wel in de koeling (koelkast) bewaard worden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je het blikje tonijn nog niet verwerkt in een salade of maaltijd kan het uit de koelkast blijven. Mocht je nog een lekker recept zoeken met tonijn, op mijn blog staat een snelle pasta salade!