Kun je het steeltje van een appel ook opeten?

Misschien een gekke vraag. Als ik een appel eet, eet ik deze vaak in z'n geheel op incl. klokhuis. Soms knabbel ik daarna uit verveling nog wat op het steeltje, die daarbij langzaam afbrokkelt. Is dat slecht, of kan het geen kwaad?

3.1K
Amadea
7 jaar geleden
Het steeltje draai ik er altijd eerst uit, want dan kan je de appel beter schoon wassen. In die kleine holte blijft anders wel eens wat vuiligs achter. De pitjes hou ik na het eten van de appel als enige over.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nou, het zal vast geen kwaad, maar het lijkt me niet bepaald lekker. Ik zou niet weten waarom je dat zou doen ;)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
gast167780, Je kunt het steeltje opeten, dat wordt door jou bewezen, want het lukt je en je leeft nog.
Zolang er geen appelboom uit je oren groeit, zou ik mij er niet druk om maken.
Reddie
6 jaar geleden
@JoanDArc, plus.

Antwoorden (1)

Het is gewoon eetbaar, maar of het lekker is....