Weet iemand goede buikspier oefeningen?

Ik wil al een tijdje buikspier oefeningen doen omdat ik zelf vind dat ik veel buikvet heb. Mijn BMI is wel goed maar mijn buik is gewoon te dik. Ik kan niet naar de sportschool of een dieet gaan doen omdat ik daar nog te jong voor ben vinden mijn ouders.
Weet iemand raad?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
fremar
8 jaar geleden
https://buikspieren-oefeningen.nl/buikspieroefeningen-voor-thuis/
Ritsuka
8 jaar geleden
Buikspieroefeningen doen helpt niet om je buikomvang te verminderen.
Wat jij wilt is je vetpercentage verlagen.
Erna55
8 jaar geleden
Hoe oud ben je ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je er genoeg doet helpt het wel.
google: ab challenge
En daarna volhouden dus niet stoppen na 30 dagen. (een stapje terug mag wel) Probeer daarnaast nog wat andere dingen doen zoals squats en opdrukken.
Ritsuka
8 jaar geleden
Die challenges werken niet, binnen notime ben je die oefeningen al zo zat.
Heel veel reps doen helpt niet veel, je kunt beter iets met gewichten gaan doen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien is dit niet het antwoord dat je wenst, maar buikspieroefeningen gaan voor jouw probleem niet helpen. Op internet zijn talrijke buikspier oefeningen te vinden, maar die gaan geen van allen tegen een dikke buik werken. Overigens is de vraag of je werkelijk een dikke buik hebt, en of dat door ver komt,mf door je houding .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zoek op youtube.

Antwoorden (1)

probeer mike chang op youtube ( zie bron)
overigens voor (buik)vet verbranding zullen buikspier oefeningen alleen niet genoeg zijn. het is namelijk een kleine spiergroep en je lichaam heeft op den duur weinig energie nodig hiervoor. Doe dus ook je benen, armen rug etc.
en veel cardio.