is roken in de keuken ongezond?

Door pesoonlijke omstandigeheden eet ik regelmatig bij iemand die rookt in de keuken tijden het bereiden dat zie ik dan als ik daar eten ga maken voor mijn hond dus nu vraag ik me af als die rook in het eten komt kan je hier ziek van worden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
Sowieso hangt het rond in het hele huis en adem je dat al in
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Roken en meeroken is altijd ongezond. Ik geloof dat het niet uitmaakt of dat in de keuken is of in de woonkamer. Ik vind het wel minder fris om het in de keuken te doen als er gekookt word. Maar dat is slechts mijn mening. Ik rook niet tijdens het koken in de keuken dan loop ik wel even weg en ga in de woonkamer zitten.

Het beste antwoord

Ik vind het persoonlijk wel een onsmakelijke combinatie: roken en koken.
Maar jij wordt er niet ziek van. Wel van het inademen van rook, en daar zou je voorzichtig wat van mogen zeggen.... en anders maar zo kort mogelijk in die keuken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ikzelf rook wel eens in de keuken, zoals ik in het hele huis rook. Alleen zou ik nooit tijdens het koken met een peuk op mijn lip gaan staan. Puur omdat ik dat gewoon niet fris vind, net als wanneer iemand een sigaret opsteekt terwijl ik nog zit te eten. Ik denk dat het iets persoonlijks is, want ik ben toch echt een notoire roker. Ziek kun je er overigens niet van worden.