hoe kom ik de feestdagen door zonder aan te komen?

ik wil niet aankomen. gebruik al laxeerpillen (ja ik weet dat er alleen vocht af gaat maar het helpt me om niet veel te eten)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
laxeerpillen is echt gigantisch slecht, uiteindelijk stopt je hele verteringssysteem, want je darmen worden lui.

Antwoorden (3)

onmiddellijk stoppen met die laxeerpillen, of je moet graag je hele stofwisseling om zeep helpen. Je komt echt niet zoveel aan van kerst tot nieuwjaar, veel meer van nieuwjaar tot kerst ;)
Maar een tip: neem de helft van wat je van plan was.
1 glas champagne in plaats van 2
1 oliebol in plaats van 2, of 5 in plaats van 10, ligt er aan wat je gewend was.
Datzelfde voor de appelbeignets en ander spul wat op tafel komt
10 jaar geleden
Castle
10 jaar geleden
Inderdaad slopen laxeermiddelen je darmen. Mijn zus heeft hier last van gehad. Het duurt lang voor het weer een beetje normaal gaat. Waarom niet gewoon even lekker eten en na de feestdagen het bekende sporten of anders inderdaad minder nemen van elk product. + anneliez
Laxeerpillen,, daar word je just dik van..... Je kan ook vlees met sla , en ook goede en lekkere drinken en sausjes waar geen toegevoegde suikers zijn,, ik snap best dat het moeilijk is maar je kan wel met mate iets nemen. En je hoeft niet alleen maar vette en ongezonde en zoete dingen te eten. Bijv. als je patat gaat eten, kijk eerst of er gezondere patat is als je het vindt neem die dan. Ook kan je plantaardige frituurvet nemen als het er is neem die dan.....

Toegevoegd na 4 minuten:
Niet dat j e er dik van word ,,,, bedoel dat je darmen anders gaat funcioneren en dan minder goed je eten verteert
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door gewoon normaal te eten.
Er staan allerlei lekkere hapjes op tafel, en daar neem je gewoon een beetje van. Eet het rustig en geniet, nergens voor nodig om je vol te proppen.
Ga geen maaltijden overslaan, eet gewoon normaal.
En ook al kom je een beetje aan, als je na de feestdagen weer normaal en gezond gaat eten, ben je zo weer terug op je oude gewicht (binnen een week).

Maar stop alsjeblieft met laxeerpillen, daar val je echt niet van af. Eet gewoon normale maaltijden, en kijk met je porties hoeveel je nodig hebt.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Precies + Eigenlijk zouden we hier geen vragen van mensen
met een eetstoornis moeten behandelen.
Dat is te ingewikkeld.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ja, dat kun je niet zomaae beantwoorden, alleen doorverwijzen naar professionele hulp.