eten staat me al weken tegen en ik blijf afvallen.. wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je psychische klachten?
Gebruik je nieuwe of andere medicijnen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Al naar je huisarts geweest?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je ook last van diarrhee? Of is verder alles normaal?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen diarree... wel een dipje waarvoor ik mu antidepressiva slik sinds 6 weken.. maar vóór ik daarmee begon kon ik ook niet eten.. somberheid enz zijn stukken minder maar eten gaat totaal niet.. huisarts zegt gewoon eten maar das makkelijker gezegd als gedaan..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Te snel werkende schildklier?Dokter laten controleren!

Antwoorden (3)

Vaak zie je dit bij depressies,dit kan je best zelf beoordelen.Een andere lichamelijke aandoening is natuurlijk niet uit te sluiten zoals bv maag of leverontsteking.Je kan hier bv wat trachten te achterhalen:De symptomenchecker is geen vervanging voor de diagnose van een arts, het geeft slechts een indicatie van een mogelijke aandoening.
http://www.gezondheidsplein.nl/symptomenchecker/2695/geen-of-weinig-eetlust.html
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb geen last van diarree.. maar wel psychische klachten, ben ook sinds 6 weken anti depressiva aan het slikken.. somberheid en prikkelbare is stukken minder, maar eten gaat nog steeds totaal niet... ben al niet de dikste en mensen vragen nu zelfs of ik ziek ben.. de huisarts zegt gewoon eten maar dat is makkelijker gezegd als gdaan :-(
fremar
10 jaar geleden
die antidepressieva zouden nu moeten beginnen werken en komt hopelijk ook de eetlust.Er bestaan anderzijds antidepressiva die de eetlust sterk bevorderen,spreek er eens met je arts over.
Even bellen naar de huisarts, het zou een vitamine b12 te kort kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Te snel werkende schildklier?