Zijn mineola's net zo vitaminerijk als sinasappels?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh my f-ing goood!! Mineola's zijn zooooo lekker. Ik pak er altijd een paar en doe ze uitpersen en de sap opdrinken. Lekker!!

Het beste antwoord

Ja, misschien nog wel meer! Net als andere citrusvruchten barst een mineola van de vitamine C! Met de inname van een mineola heb je al voldoende vitamine C binnen voor de rest van de dag. Er zitten 70 calorieën in een mineola, dat is meer dan in een sinaasappel, maar minder dan in een grapefruit. Er zitten gemiddeld 13 gram aan koolhydraten in een mineola, waarvan 2 gram vezels en de rest natuurlijke suikers. Naast de Vitamine C zit er nog Vitamine A en Calcium in een mineola. Een mineola is dus een gezond tussendoortje en kan je helemaal oppeppen door de frisse en soms lichtelijk zure smaak! Voor de aanbevolen twee stuks groente is de mineola al één hele goede!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Sinds wanneer behoort een mineola tot de groenten?