Is er een recept voor gevulde eieren zonder dat geen lactose bevat?

Ik wil gevulde eieren maken die iemand met een lactose-intolerantie ook kan eten. Tot nu toe staat bij elk recept dat ik ben tegen gekomen wel iets van yoghurt, boter of mayonaise.
Waar kan ik een goed recept vinden voor een vulling zonder lactose?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

lactose is een stof die in melk en melkproducten zit , dus je kan gewoon mayonaise gebruiken want daar zit geen melk in
veel producten die glutenvrij zijn ook lactosevrij zijn misschien helpt
dat ook met je recept, ook verkopen ze lactose vrije kwark en roomkaas
wat je ook kan gebruiken om het eigeel te mengen
Roer eigeel glad met plantaardige margarine mosterd en wat zout peper en kruiden
doe dit in de slagroomspuit en als rozetten in de halve eieren spuiten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mayonaise is olie en eigeel, geen lactose volgens mij, kun je ook zelf maken. verder kun je sojaproducten proberen
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
+ van mij Ik zie op de mayo fles en frietsaus fles geen lactose waarschuwing staan, dus dan zit het er ook niet lijkt me.) Alhoewel rundvlees blijkt paard te zijn... Hier ook een site die bevestigd wat jij zegt:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080918095624AAQcJhO